CECILIA *FUCKING* BJÖRCK

cecilia, jag förstår inte heller, från hat till vänskap?
vi fullkomligt hatade varandra, mer än mycket,
nu är vi bästavänner & är som gjorda för varandra.
jag skulle fan inte klara mig utan dig nu,
dåå då ville jag inget annat än att du inte skulle varai närheten av mig,
nu är jag nästan besatt av dig, för jag klarar mig inte utan dig,
du är dt bästa gud har skapat (L)
jag älskar dig med hela mitt hjärta & vill älska dig hela livet ut,
du är den bästa vännen man kan ha,! <3
& vill absolut inte tappa kontakt med dig,
jag vet att du kan lita på mig till 110 % <3
precis som jag kan lita på dig D:<3
du gör mig lyckligt,
tack för du finns hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0